Wat krijg ik als lid van de Vereniging Flevoparkbad?

Als lid kun je vroeg- en laatzwemmen, buiten de reguliere openingstijden om. Alleen leden kunnen dit (behalve als je als introducé meegaat met iemand die een seizoenkaart heeft). Naast het lidmaatschap heb je een 12-badenkaart of seizoenkaart nodig. Soms kan je ook meedoen aan extra activiteiten, zoals yoga of outdoortraining.

Hoe word ik lid?

Je kunt je direct opgeven via dit formulier. Je kunt dan meteen vroeg- en laatzwemmen tijdens het seizoen.

Wat kost een lidmaatschap?

Voor slechtst € 10 per seizoen ben je lid, daarnaast heb je een seizoenskaart of 12-badenkaart nodig. Meer informatie over de kosten vind je hier.

Lidmaatschapskaart?

Je krijgt geen kaart als bewijs van lidmaatschap. Je krijgt een verenigingssticker op je 12-badenkaart of seizoenkaart.

Ik wil  vroeg- en laatzwemmen. Waarom moet ik lid worden?

Het principe van een vereniging is mooi: Met elkaar, voor elkaar. Door lid te worden draag je het bad een warm hart toe en weten we wie je bent en dat je kunt komen zwemmen.

Actief lid / vrijwilliger

Leden kunnen ook vrijwilliger worden. Wil je je actief inzetten voor de vereniging? Toezicht houden aan het bad? Tijdens de verenigingsuren aan de kassa zitten? Activiteiten organiseren of meehelpen met onze communicatie (website, social media, flyers, nieuwsbrieven)? Als je daar minstens 20 uur per zwemseizoen aan besteedt, staat daar een seizoenkaart voor een gereduceerd tarief (in 2023 was dit € 30) of een gratis 12-badenkaart tegenover.