Zwemkaarten

Naast je lidmaatschap van € 10 voor de Vereniging Flevoparkbad, heb je een toegangsbewijs nodig als je tijdens de verenigingsuren wil zwemmen.

Twee soorten zwemkaarten
  • een 12-badenkaart. Daarmee kan je 12x komen zwemmen.
  • een seizoenkaart. Daarmee kan je onbeperkt zwemmen. Ook mag je 2x (kosteloos) een introducé meenemen.

Let op: het maakt wat uit of je een 12-badenkaart bij de vereniging koopt of bij de gemeente. Zie hierna.

Zwemkaarten die je bij de vereniging koopt

Een seizoenkaart kan je bij ons alleen kopen vóór de opening van het zwemseizoen. Ieder lid krijgt daarover een mail. Je krijgt een korting t.o.v. de prijs die de gemeente vraagt. Als het seizoen gestart is, kun je niet meer via ons een seizoenkaart met korting kopen. Dit kan dan nog wel bij de gemeente tegen regulier tarief.

Een 12-badenkaart kan je ook tijdens het zwemseizoen – maar alleen gedurende verenigingsuren* – kopen.

Zwemkaarten die je bij ons koopt, kan je zowel bij ons tijdens verenigingsuren als bij de gemeente tijdens de reguliere uren overdag gebruiken. Dit geldt niet  voor een 12-badenkaart die je koopt bij de gemeente. Zie hierna.

Zwemkaarten die je bij de gemeente koopt

Koop je een 12-badenkaart bij de gemeente, dan kan je die nooit bij ons gebruiken tijdens onze verenigingsuren.

Koop je een seizoenkaart bij de gemeente (dus zonder korting), dan kan je die wél bij ons gebruiken,  maar geeft wel wat gedoe. Het makkelijkst is als je bij ons tijdens de voorverkoop een seizoenkaart koopt. De voorverkoop wordt aangekondigd in onze verenigingsnieuwsbrief en op onze Instagram en Facebook.

Je wil een seizoenkaart kopen buiten de voorverkoop om

De seizoenkaart kun je alleen nog overdag kopen tijdens reguliere (gemeentelijke) uren bij de kassa van het Flevoparkbad. Meld aan de  kassamedewerker dat je lid bent van de vereniging. De medewerker plakt dan een stickertje op je seizoenkaart.

Meld je vervolgens met deze seizoenkaart bij de kassa tijdens de verenigingsuren. Na lidmaatschapscontrole krijg je ons gele stickertje erbij. Neem die eerste keer wel een betaalbewijs van je lidmaatschap en ID mee! Het is een heel “gesticker”, maar het is op dit moment de enige manier waarop onze vrijwilligers aan de kassa kunnen zien dat je lid bent én een geldige seizoenkaart hebt.

Met de seizoenkaart kan je onbeperkt zwemmen, zowel tijdens reguliere uren als tijdens verenigingsuren.

Je hebt een 12-badenkaart van ons

Als er nog ‘baden’ op staan plus het stickertje dat je lid bent, kun je tijdens verenigingsuren* én reguliere uren ermee komen zwemmen. Elke keer kost het je een knipje. Als je kaart op is, raden we je met klem aan tijdens verenigingsuren weer een 12-badenkaart bij ons te kopen. Want alleen met een 12-badenkaart gekocht via de vereniging kan je zowel tijdens reguliere uren als tijdens verenigingsuren* zwemmen.

Einde seizoen en nog baden over op onze 12-badenkaart?

Op je 12-badenkaart krijg je een datumstempel. Je kaart is een jaar geldig vanaf deze datum.

Check onze verenigingsuren hier.