Lidmaatschap

Als lid kun je vroeg- en laatzwemmen, buiten de reguliere openingstijden om. Naast het lidmaatschap heb je een toegangsbewijs nodig: een los kaartje, 12-badenkaart of seizoenkaart.  Je  kan ook meedoen aan extra activiteiten, zoals yoga of outdoortraining.

Lid worden

Je kunt je direct opgeven via dit formulier. Je kunt dan meteen vroeg- en laatzwemmen tijdens het seizoen. De leeftijdsgrens is 16 jaar. Onder de 16 jaar kun je alleen als introducé mee en alleen onder begeleiding van een volwassene, die uiteraad wel lid is.

Kosten

Voor slechtst €10 per seizoen ben je lid, daarnaast heb je een toegangsbewijs (seizoenkaart, 12-badenkaart of los kaartje) nodig. Meer informatie over de toegangsbewijzen vind je hier.

Lidmaatschapskaart

Je krijgt geen kaart als bewijs van lidmaatschap. Je krijgt een verenigingssticker op je 12-badenkaart of seizoenkaart. Bij de aankoop van een los kaartje laat je aan de kassa ook een betalingsbewijs zien van je ledencontributie, bv. via je bankapp op je telefoon.

Privacyverklaring Vereniging Flevoparkbad