Lidmaatschap

Als lid kun je vroeg- en laatzwemmen, buiten de reguliere openingstijden om. Alleen leden kunnen dit (behalve als je als introducé meegaat met iemand die een seizoenkaart heeft). Naast het lidmaatschap heb je een 12-badenkaart of seizoenkaart nodig. Soms kan je ook meedoen aan extra activiteiten, zoals yoga of outdoortraining.

Lid worden

Je kunt je direct opgeven via dit formulier. Je kunt dan meteen vroeg- en laatzwemmen tijdens het seizoen. De leeftijdsgrens is 16 jaar. Onder de 16 jaar kun je alleen als introducé mee en alleen onder begeleiding van een volwassene, die uiteraad wel lid is.

Kosten

Voor slechtst € 10 per seizoen ben je lid, daarnaast heb je een seizoenkaart of 12-badenkaart nodig. Meer informatie over de kosten vind je hier.

Lidmaatschapskaart

Je krijgt geen kaart als bewijs van lidmaatschap. Je krijgt een verenigingssticker op je 12-badenkaart of seizoenkaart.

Privacyverklaring Vereniging Flevoparkbad