Kosten lidmaatschap Vereniging Flevoparkbad

Het lidmaatschap kost € 10 per jaar. Daarnaast heb je een toegangsbewijs (seizoenkaart, 12-badenkaart of los kaartje) nodig voor het zwembad.

Ga voor meer info over het lidmaatschap en lid worden naar deze pagina.

Kosten seizoenkaart en 12-badenkaart
  • 12-badenkaart: € 60 (gelijk aan prijs gemeente).
  • seizoenkaart: € 130,05 (goedkoper t.o.v. prijs gemeente, alleen verkrijgbaar in april)
  • seizoenkaart voor studenten € 113,30

Ga naar Zwemkaarten voor meer informatie.

Losse kaartjes

Vanaf het seizoen 2024 is het ook mogelijk om losse kaartjes te kopen voor vroeg- en laatzwemmen. Deze kosten € 6 en kunnen alleen met pin afgerekend worden. Zorg dat je op je telefoon (of uitgeprint) het betalingsbewijs -bijvoorbeeld in je bankapp- voor het lidmaatschap van de vereniging voor het seizoen 2024 kan laten zien aan de kassa.

Kosten kluisje en douches

Je spullen kun je kwijt in een kluisje, te vinden bij de ingang. Deze is te sluiten met een muntje van 50 cent, die je terug krijgt na het weer openen van de kluis.

Er zijn bij de ingang zes warme douches. Voor € 2,50 cent koop je 5 douchemuntjes aan de kassa (alleen pin, geen cash).

Betalingswijze vroeg- en laatzwemmen

Je lidmaatschap, de 12-badenkaart én douchemuntjes betaal je per pin.

Contant geld wordt niet geaccepteerd.

Geen korting met stadspas

De stadspas geeft geen korting op lidmaatschap van de Vereniging Flevoparkbad en helaas ook niet op een los kaartje tijdens de verenigingsuren, op een 12-badenkaart of een seizoenkaart die je via de vereniging koopt.

Voor zwemmen met korting tijdens de gemeentelijke uren zie deze link.