Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Naaktzwemmen

Zwemmen zonder badkleding. Elke laatste zondag van de maand.

Yoga

Gratis yogalessen georganiseerd door Thrive Yoga. Na de les kan er nog gezwommen worden tot 9:30 uur. Aanmelden is niet nodig. Entree met seizoenkaart of een knipje op je 12-badenkaart volstaat. Zelf matje meenemen. Elke woensdagochtend vanaf 29 mei tot en met 31 juli 2024.

Ontbijtzwemmen

Leden zijn welkom van 7:30 tot 9:15 uur bij de kiosk met terras voor broodjes van de Bakkers van Oost en koffie/thee. Kom gezellig in het ochtendzonnetje kennis maken met andere leden van onze vereniging!

Jubileumfeest

Save the date! Groot zomerfeest voor leden. Meer info volgt in de ledennieuwsbrief.