Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Yoga

Gratis yogalessen georganiseerd door Thrive Yoga. Na de les kan er nog gezwommen worden tot 9:30 uur. Aanmelden is niet nodig. Entree met seizoenkaart of een knipje op je 12-badenkaart volstaat. Zelf matje meenemen.

Jubileumfeest

Save the date! Groot zomerfeest voor leden. Meer info volgt in de ledennieuwsbrief.

Naaktzwemmen

Zwemmen zonder badkleding. Elke laatste zondag van de maand.

Naaktzwemmen

Zwemmen zonder badkleding. Elke laatste zondag van de maand.