Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Yoga

Gratis yogalessen georganiseerd door Thrive Yoga. Na de les kan er nog gezwommen worden tot 9:30 uur. Aanmelden is niet nodig. Entree met seizoenkaart of een knipje op je 12-badenkaart volstaat. Zelf matje meenemen. Elke woensdagochtend vanaf 29 mei tot en met 14 augustus 2024.

Ontbijtzwemmen

Leden zijn welkom van 7:30 tot 9:15 uur bij de kiosk met terras voor broodjes van de Bakkers van Oost en koffie/thee. Kom gezellig in het ochtendzonnetje kennis maken met andere leden van onze vereniging!

Naaktzwemmen

Zwemmen zonder badkleding. Elke laatste zondag van de maand.

24Classics

Een magische zomeravond met klassiek in het Flevoparkbad. Dobberend in het zwembad of vanaf je handdoek aan de rand van het zwembad genieten van klassieke muziek bij de ondergaande zon. Dat is Klassiek in het Zwembad. inloop & opblaasservice: 18:30aanvang concert: 19:30einde concert: ca. 21:30...

Einde seizoen

Vandaag kan er voor de allerlaatste keer dit seizoen gezwommen worden! (onder voorbehoud van weersomstandigheden) Houd onze website en socials in de gaten voor nieuws over seizoen 2025. Tot ziens!

Naaktzwemmen

Zwemmen zonder badkleding. Laatste keer van het seizoen!